duminică, 12 decembrie 2010

Have Facebook account and a blog?Now you have it all!

Yeeehaw!In sfarsit am reusit sa ma conving sa-mi fac blog. Momentan nu are o tema anume , si nici nu cred ca in viitor o sa aleg vreuna.Prefer sa fie locul unde pot posta minunatii, pareri, sau alte lucruri pe care le am sau le voi intalni in viata.Cum toata lumea (aproximativ bineinteles) e into Facebook, am auzit ca , vezi dom'le, daca nu ai si tu un cont , nu esti in trend, asa ca prin iunie anul acesta am zis sa incerc si eu sa vad cum e. Recunosc ca primele 3-4 zile era chiar addictive, stateam calare pe Facebook si simteam nevoie ca trebuie sa postez eu cate ceva, sa vad ce au mai facut prietenii, oricum , sunt fericit ca am reusit sa scap de "virus" repejor... dar tot intru zilnic!Dupa cateva luni bune , am observat ca o parte din prietenii mei s-au imbolnavit de "Blogging".Citisem pana atunci cateva bloguri dar nu am dat prea multa atentie, fiind ocupat cu online gaming , si nimic altceva.Fiecare scria despre ce-l durea , unu sport, altul gaming, altul despre viata lui, uite eu vreau sa scriu despre toate.Exista posibilitatea ca blogging-ul sa nu fie de mine si sa abandonez, but hey , you never know, poate o sa ma tin de el si o sa am succes. Anyway, am avut o zi plina si cred ca e momentul sa inchei aici , sa vizualizez jumatate de film si sa adorm.Cheers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu